Cauţi ambalaje? Nu te ambala!

Ne place sau nu, trebuie să recunoaştem cu toţii că lumea în care trăim este una în care totul şi toţi se ambalează.

Mai ales oamenii, exact. Suntem atat de grabiti sa facem ceea ce ne dorim si sa ne atingem scopurile – mai mult sau mai putin – marunte, incat ne ambalam aproape in fiecare zi pentru te miri ce. Iar lucrul acesta nu este deloc bun si asta o stim cu totii.

Sanatatea noastra are foarte mult de suferit din cauza stresului cauzat de modul de viata dezordonat si rapid in care traim.

Cand vine vorba insa de lucrurile care ne inconjoara, partea cu ambalatul sta exact invers.

Mai exact, tot ceea ce avem nevoie trebuie sa aiba un ambalaj corespunzator. Si cand am scris totul, chiar asta am vrut sa spun. Fie ca este ceva de mancat, de purtat, de ascultat, de privit, fie ca este de reparat, de plimbat, de jucat sau de neuitat, ambalajul este ceva considerat sine qua non, care insoteste lucrul respectiv cel putin de la magazinul din care l-am cumparat pana acasa. Iar uneori, chiar pe tot parcursul duratei de viata a produsului respectiv.

Ia spune, ai putea ca sa iti inchipui ca pizza ta preferata o sa ajunga acasa la tine sau la birou altfel decat intr-o cutie de carton aburinda? Sau ca noul electrocasnic pe care tocmai ti l-ai cumparat din magazin sau l-ai comandat de pe net ar putea sa vina pana la usa ta fara sa fie infasurat si inchis in tot felul de ambalaje de protectie?

Evident ca nu!

Putem spune deci, fara a gresi absolut deloc, ca singurul motiv pentru care chiar ar trebui ca sa ne ambalam in viata sunt ambalajele produselor la care apelam. Lipsa lor, sau ambalarea necorespunzatoare sunt in acest caz un pericol pentru sanatatea noastra.

De aceea este absolut necesar ca ambalajul oricarui produs sa fie cel putin de aceeasi calitate cu a produsului in sine, care ne-a convins ca merita ca sa il cumparam.

OK, pana acum am privit toate aceste lucruri strict din punctul de vedere al unui consumator. Ceea ce, de altfel, suntem fiecare dintre noi, fara nici cea mai mica exceptie.

Daca insa vom incerca sa privim aceeasi problema a ambalajelor din punctul de vedere al celui care isi doreste ca sa produca ceva cat mai vandabil, atunci vom vedea ca lucrurile stau oarecum putin diferit.

Si asta din cauza ca un ambalaj trebuie sa fie calitativ sub mult mai multe aspecte decat isi inchipuie un simplu consumator.

Ei da, tu, ca simplu cumparator, vezi doar ceva stralucitor, facut special pentru a-ti lua ochii, cum se spune, si in cele din urma pentru a duce mana la buzunar, ceea ce de altfel este scopul final al oricarui comerciant de succes.

Lucrurile nu sunt insa la fel de simple pentru un producator care trebuie sa foloseasca pentru produsul sau un ambalaj ce trebuie sa corespunda din mai multe puncte de vedere in acelasi timp.

Asadar, este necesar ca un ambalaj care vinde sa fie in acelasi timp rezistent si aratos. Adica trebuie sa respecte toate standardele impuse de lege pentru domeniul in care activeaza producatorul si totodata sa poata fi imprimat pe el tot ceea ce trebuie pentru a face respectivul produs cat mai vandabil.

Aceasta este deci dilema oricarei firme. Iar pentru a iesi din ea, e nevoie doar de un mic sfat. Pe care vi-l voi oferi eu, in marinimia mea 🙂 in cele de mai jos:

Propack Ambalaje
CUI: 4560892, Reg. Com. J01/731/1993

Adresa : str. Calarasi, nr.10, mun. Sebes, jud. Alba
numere de telefon :
0258 733 644
0751 200 882
0751 200 883

adresa de e-mail : office@propackambalaje.ro

Zi si tu ceva