Să anunţăm ziarele din Constanţa

Titlul de mai sus contine doua greseli. Desi, daca e sa ma gandesc bine, s-ar putea ca pana si cuvantul „greseli” sa fie folosit gresit in propozitia anterioara.

Ei bine, daca deja v-am facut curiosi, haideti sa va explic pe indelete tot ceea ce am vrut sa va spun.

Mai intai treaba cu titlul acestei postari.

Nu este vorba despre toate ziarele si nu este vorba doar de Constanta. Iar daca aceste doua lucruri au fost puse intentionat in titlu, deja nu mai avem de-a face cu niste simple greseli. Ci intram deja sub incidenta a ceea ce, in zilele noastre, este cuprins sub titulatura de fake news.

Or, cred ca toata lumea si-a dat seama ca nu aceasta este intentia mea. Ma rog, poate nu toata lumea, dar cel putin cei care imi citesc cu regularitate acest blog au inteles ca nu am avut niciodata intentia de a servi cuiva fake news.

Chiar si atunci cand am publicat anumite intamplari mai mult sau mai putin hazlii, v-am atentionat – la pagina „Contact” – ca autoarea, intamplarile si personajele de pe acest blog sunt fictive.

Ma rog, acum, daca tot am rezolvat aceasta problema in legatura cu ceea ce apare pe site-ul meu, haideti sa ne indreptam putin atentia catre alte zari de pe net.

Si anume catre un ziar din Constanta. Mai exact, catre o publicatie online, care gazduieste, printre altele, si publicitate si nu doar pentru constanteni.

Pentru ca, nu-i asa, multa lume are nevoie de publicitate in zilele acestea ale noastre.

Desigur, acuma daca e sa stam stramb si sa judecam drept, si publicitatea asta poate sa fie de foarte multe feluri. Exista publicitate gratuita dupa cum la fel de bine cineva, o persoana sau o firma de exemplu, poate sa aiba parte si de foarte multa publicitate negativa.

Dar nu asta e problema.

Problema apare cu adevarat numai atunci cand publicitatea, de care o fi ea, este ca si inexistenta. Adica dai o gramada de bani si nu te alegi cu nimic in urma acestei cheltuieli. Si asta numai si numai din cauza ca nu stii cand, unde si cum sa iti faci publicitate.

Va sa zica esti o firma cu renume si ai la dispozitie un buget de publicitate pe care sa il cheltuiesti asa cum crezi tu ca este mai bine pentru ca afacerea ta sa mearga din ce in ce mai in sus. Si pentru asta ce faci? Pai… depinde. Daca ai vocatie de advertiser te ocupi singur de felul in care sunt cheltuiti banii tai pentru publicitate si se presupune ca te si pricepi sa iti masori rezultatele obtinute in urma publicitatii comandate.

Daca insa nu te pricepi la asa ceva, nu e absolut nicio problema (iti spui tu in sinea ta cum ar veni). Si asta pentru ca acum exista tot felul de specialisti, care mai de care mai dedicat firmei tale atunci cand vine vorba de cheltuit bani.

Si ce iti recomanda ei? Pai cam tot ceea ce ti-ar recomanda orice PR – ista cu studii superioare in acest domeniu. Adica niste social media si… cam atat. Ca doar acuma feisbucu e la moda, nu-i asa?

Asa e, numai ca dupa ce ti-ai aruncat banii pe mana unui asemenea specialist sau unei asemenea specialiste s-ar putea sa constati ca vanzarile firmei tale nu prea au crescut. Adica de fapt nu au crescut deloc. Adica ai aruncat niste bani pe fereastra, desi tu te asteptai ca de ei chiar sa primesti in schimb publicitate de calitate, care sa iti aduca niste clienti reali.

Si atunci tot ce iti mai ramane de facut in continuare este sa te intorci la formula clasica si sa apelezi la publicitate in ziarul Ziua de Constanta, de exemplu, pentru ca presa online va ramane mereu mai aproape de potentialii tai clienti.

Zi si tu ceva