Succesul unei firme explicat pe scurt

Despre succes se tiparesc zilnic o gramada de carti si au loc o gramada de seminarii cu discursuri asa-zis „motivationale”.

Este vorba, bineinteles, de succesul in viata, adica ceva atat de abstract incat aproape toata lumea isi inchipuie ca il poate gasi in cele mai diferite forme concrete.

Cand vine insa vorba despre succesul in stare pura, cel masurabil in ceva palpabil, asa cum sunt si banii, succesul nu poate fi decat cel pe care il atinge un antreprenor cu firma lui in lumea aceea extrem de dura a afacerilor.

Si, asa cum bine stim, orice afacere are ca finalitate vanzarea unui produs sau prestarea unui serviciu. Iar cine isi inchipuie ca acesta e cel mai simplu lucru din lume, ori nu traieste in lumea noastra, ori e un simplu salariat la stat care asteapta sa isi ridice leafa care crede el ca i se cuvine automat de doua ori pe luna.

Pentru ca toti ceilalti stiu ca pentru a putea sa vinzi ceea ce produci ai nevoie mai intai de toate de o prospectare a pietei prin tehnici care nu sunt chiar la indemana oricui, de genul marketingului. Insa marketingul este un concept abstract, care inglobeaza in el o multitudine de alte notiuni, cum ar fi vanzarile, promovarea sau publicitatea.

Ce este acest concept nu voi sta eu sa dezvolt aici si asta din simplul motiv ca cei care nu stiu acest lucru nu sunt deloc interesati de el, iar ceilalti, patronii, il viseaza pana si noaptea.

Ceea ce pot eu sa fac insa pentru acei visatori care isi propun sa schimbe lumea cu afacerile lor este sa le vin in ajutor cu un mic pont: este vorba de o baza de date care cuprinde lista tuturor firmelor din Romania, de a carei utilitate nu cred ca se indoieste cineva dintre cei carora le este adresata aceasta.

Iar cei carora le este adresata, adica toate companiile care sunt in permanenta cautare a unor surse de promovare, stiu ca un asemenea portal cu lista de firme este extrem de util in special pentru departamentele lor de marketing, vanzari, financiar, juridic, adica aproape in orice birou.

Cei care au utilizat un asemenea instrument stiu ca pot ajunge sa inregistreze cresteri substantiale ale cifrei de afaceri chiar si intr-o perioada de timp relativ scurta, ceea ce nu este deloc de neglijat.

Iar o asemenea peformanta se poate inregistra destul de usor numai atunci cand ai la dispozitie ceva care sa iti permita segmentarea / targetarea unei astfel de baze de date dupa diferite criterii, cum ar fi judetele, domeniile de activitate, indicatorii financiari si altele asemenea.

Asta se cheama succes.

Dar destul cu vorbele, mai bine sa trecem la ceva concret, care chiar poate fi de ajutor oricarui patron de firma din tara noastra.

Cum ar fi sa ai la dispozitie toate datele financiare publice despre concurentul tau, la orice ora din zi si din noapte? Daca daca, sa presupunem, ai un nou partener de afaceri despre care vrei sa stii cat de bun platnic este?

Ti-ar fi extrem de utile toate aceste informatii, nu-i asa? Evident, si tocmai de aceea iti voi arata cum poti sa intri oricand in posesia lor, prin simpla apasare a unui buton de mouse.

Sa luam ca exemplu firma Dante International SA, de care cred ca a auzit toata lumea. Ea este detinatoarea brandului de succes eMag, care opereaza deja in mai multe tari.

Cu un simplu click pe link-ul pe care vi l-am oferit mai sus, veti ajunge la o pagina din portalul de care va aminteam mai devreme. Aici veti gasi stranse la un loc toate informatiile publice despre aceasta firma: datele de la Registrul Comertului, adresa, coduri CAEN, persoane de contact, numere de telefon, adrese de mail, site-ul web etc.

Dar asta nu e tot.

De fapt, lucrurile cele mai interesante de abia acum incep. Va intereseaza cifra de afaceri si ce profit a obtinut Dante International SA in anii anteriori? Nimic mai simplu! Toate datele sale financiare din ultimii 10 ani sunt la dispozitia tuturor.

Vreti sa stiti ce cota de piata are eMag si cum se pozitioneaza fata de principalii sai competitori? Totul este scris acolo!

Tot ce aveti de facut este sa va creati un cont pe site-ul Risco si sa apelati la abonamentul anual care vi se potriveste. Restul e munca si talent.

Zi si tu ceva

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.