14 tipuri de bloggeri care scriu advertoriale

1. Rezervatul – rezerva toate ofertele disponibile chiar daca nu va onora probabil niciuna.

2. Pofticiosul – pofteste pe toata lumea sa ii citeasca advertorialele prin spamuri pe retelele de socializare, pentru ca asta e de fapt singurul continut de pe blogul lui.

3. Mustaciosul – rateaza la mustata toate ofertele advertiserilor, evident niciodata din vina lui

4. Complexatul – detine un adevarat complex de bloguri care numara vreo 10-15 adrese, toate pe hosturi gratuite, majoritatea clone. Nu accepta decat ofertele care includ tot complexul, adica nu face bani cu niciun blog.

5. Studiosul – studiaza cu atentie fiecare oferta de advertorial in parte si gaseste cel putin un motiv pentru care aceasta nu se ridica la inaltimea talentului sau blogaresc. Daca oferta e de 100 EUR/100 de cuvinte, precis advertiserul a pus virgula intre subiect si predicat, deci e un analfabet cu care nu poate comunica.

6. Nesatulul – niciodata nu sunt destule oferte pentru el. Daca advertiserul ii cere sa scrie 500 de cuvinte pentru 0,5 EUR cu conditia sa mai livreze inca 4 advertoriale in acelasi pret, se plange ca lui nu-i da nimeni niciodata de scris mai mult de 5 articole.

7. Nişatul – el ar scrie, dar ofertele de advertoriale nu sunt niciodata in tematica blogului său. Sau, daca blogul lui este despre broaste testoase si cineva ii da 50 EUR sa scrie despre scrumiere din carapace, ii spune pe loc: “cum domne, adica eu incit la cruzime fata de animale?”

bani pe blog

8. Pudicul – toate ofertele ascund in ele aluzii sexuale. Uite, ala cica imi da 20 de dolari sa ii scriu 50 de cuvinte despre tigara electronica, nu ti-e mah rusine, crezi ca cititorii mei nu vad ce sugereaza fotografia aia cu chistocul intre buze?

9. Retardatul – nu poate niciodata sa respecte termenele de livrare. Daca trebuie sa publice advertorialul maine, e imposibil, daca trebuie sa-l programeze peste o luna, a uitat.

10. Respectuosul – nimeni nu este mai presus de cititorii lui, unicul motiv de existenta a blogului sau. Nu spune ca nu ar publica niciodata vreun advertorial, dar nu trebuie sa se vada ca acesta nu are legatura cu blogul, ca face publicitate la ceva, ca este platit, care are linkuri si in general nu trebuie sa deranjeze cu nimic cei 3 cititori fideli care i-ar putea parasi oricand definitiv blogul.

11. Macaronarul – nu are timp si nici chef sa scrie advertoriale, dar are si el nevoie de bani ca tot omul. De aceea, pentru orice advertorial de 50 de cuvinte exista mereu internetul care ii activeaza optiunea “PASTE” cand face click dreapta pe blogul lui.

12. Afanalbetul – nu are cunostinte gramaticale elementare, dar, nu se stie prin ce mijloace, a reusit sa isi faca un blog pentru care plateste domeniu si host. Nu intelege de ce nu este acceptat la niciun job, desi el e dispus sa scrie primele 100 de advertoriale si pe gratis numai sa se afirme in bransa.

13. Curiosul – pune 1.000 de intrebari inainte de a se apuca de orice job oferit. Care e diferenta intre 199 si 200 de cuvinte? Da’ titlul asta ce are? De ce trebuie linkul neaparat dofollow? De ce sa pun si poza? De ce sa-l public luni? De ce nu mai imi dati nimic de scris? De ce nu mai raspundeti la mailuri?

14. Avarul – problema lui permanenta sunt banii. Incepand cu pretul ofertei pe care o negociaza la centima sau, daca nu poate obtine nimic in plus, cel putin incearca sa mai taie din cuvinte – daca a reusit sa reduca de la 1000 la 999 are macar satisfactia ca a castigat mai putin efort. Scandalul incepe insa la plata, cand nimic nu este cum i s-a promis: daca e paypal, trebuia sa i se plateasca in plus 2 EUR ca sa-si scoata banii pe card. Daca e pe card, trebuia sa i se plateasca si comisionul de retragere de la bancomat. Daca nu are comision de retragere, trebuia sa i se plateasca si mai mult, ca nu sta el sa caute bancomat de la banca lui. Daca bancomatul nu merge, e de vina advertiserul ca nu i-a dat banii in timpul programului de functionare a bancii. Daca dupa toate astea nu mai colaborezi cu el, te trezesti ca ti-a scris pe blogului lui un review din care reiese ca tu esti cel mai mare tzepar care se umple de bani pe spatele talentului unor bloggeri ca el.

Summary
14 tipuri de bloggeri care scriu advertoriale
Article Name
14 tipuri de bloggeri care scriu advertoriale
Description
1. Rezervatul – rezerva toate ofertele disponibile chiar daca nu va onora probabil niciuna. 2. Pofticiosul – pofteste pe toata lumea sa ii citeasca advertorialele prin spamuri pe retelele de socializare, pentru ca asta e de fapt singurul continut de pe blogul lui. 3. Mustaciosul – rateaza la mustata toate ofertele advertiserilor, evident niciodata din vina lui
Author
Publisher Name
Aniela
Publisher Logo
Acest articol a fost publicat în D'ale Anielei și etichetat cu , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.